FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 W co gramy jak nie gramy w Imperium Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Rycerz, Michał Wielki
Lord Spamerów
Lord Spamerów



Dołączył: 20 Mar 2006
Posty: 2845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z choinki

PostWysłany: Śro 21:05, 13 Kwi 2011 Powrót do góry

Tam jest ten problem, że z kasą ciężko. Lvl-e lecą szybko, ale nie są one wyznacznikiem potęgi w tamtej grze. Czasami koleś na 1 lvl-u, który pakował całą ene w trening jest silniejszy niż koleś na 50 lvl-u, który tylko expił. Ja pracuje w Urzędzie Pracy, za kasę trenuje w Szkole i walcze w Koloseum. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sir Jaffar
Poborca podatkowy



Dołączył: 28 Lip 2008
Posty: 269
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 13:16, 14 Kwi 2011 Powrót do góry

Hmm, ciekawe. A do czego sluzy sila woli?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Rycerz, Michał Wielki
Lord Spamerów
Lord Spamerów



Dołączył: 20 Mar 2006
Posty: 2845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z choinki

PostWysłany: Czw 16:06, 14 Kwi 2011 Powrót do góry

Ha... nie mam pojęcia. Poczytaj gdzieś w opisie statystyk może będzie. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sir Jaffar
Poborca podatkowy



Dołączył: 28 Lip 2008
Posty: 269
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:47, 14 Kwi 2011 Powrót do góry

Znalazle. Swoją drogą bardzo ciekawa rola statystyk.

- Siła - odpowiada za obrażenia zadawane bronią białą, wpływa także na szanse trafienia przeciwnika / potwora w walce (klasy nieczarujące).
- Zręczność - główny atrybut odpowiadający za: szansę trafienia przeciwnika, szansę uniknięcia ciosu, oraz obrażenia z broni dystansowej.
- Inteligencja - odpowiada za obrażenia magiczne, oraz ma wpływa na ogólną pulę many, jaką dysponują postacie czarujące, wpływa także na szanse trafienia przeciwnika / potwora w walce (magowie).
- Siła Woli - odpowiada za obronę maga, oraz ma wpływa na ogólną pulę many, jaką dysponują postacie czarujące.
- Wytrzymałość - wyznacza punkty zdrowia naszej postaci.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Rycerz, Michał Wielki
Lord Spamerów
Lord Spamerów



Dołączył: 20 Mar 2006
Posty: 2845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z choinki

PostWysłany: Czw 21:38, 14 Kwi 2011 Powrót do góry

No proszę. A to ciekawe. Nie wiedziałem, że siła ma jakiś wpływ na szanse trafienia.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Greyven
Klanowicz



Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 14:55, 27 Cze 2011 Powrót do góry

Jeśli byście chcieli zobaczyć coś innego to zapraszam tu: [link widoczny dla zalogowanych] ,polska gra w przeglądarce ale dużo dużo ciekawsza od Impa ze wspólną walką do 5 osób w grupie,konieczna współpraca przy wykonywaniu misji,misji dużo,nawet ciekawe.

Do misji trzeba najczęściej pomocy innych,czasem jednego czasem dużej silnej grupy bo samemu nie da rady i się zalicza kolejnego deda ale to duuuży plus,jak ktoś się zainteresuje i zarejestruje to może pisać priva na nick: Ravis na serwerze 1, pomogę zacząć zabawę,podpowiem co i jak,ewentualnie podrzucę sprzęt bo tego nie ma za dużo do zdobycia na początku gry,w sklepie owszem ale to kosztuje. :p


Gra w to sporo ludzi,expi się ile się chce,kiedy się chce i tam gdzie się chce,kasa to pewne wyzwanie ale da się ją zdobyć,misje jak mówiłem trzeba raczej wspólnie bo to duże wyzwanie najczęściej i im dalej tym trudniej ale gra wciąga.

Byłbym zapomniał,klas do wyboru jest 7,najbardziej poszukiwane do gry w grupach to (pisze w kolejności zapotrzebowania) : druid,rycerz,voodoo,mag ognia,czasem łucznik,barbarzyńca i sheed na końcu.Więcej o klasach,NPC-ach,potworach,bossach,rar-ach tu:
[link widoczny dla zalogowanych]

Cóż,najlepiej zobaczyć samemu. W razie problemów służę pomocą.
Tu zajrzę niedługo jakby ktoś miał jakieś dodatkowe pytania.

Pozdrawiam.

Ps. Niedługo maja być gildie,dodatkowa atrakcja. Smile
PS.2. Administracja jest ok,w końcu mają z tego kasę,zmiany też są dość często ale to wynika z ciągłego balansowania klas,no i innych usprawnień.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sandarous
No mercy



Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łobez

PostWysłany: Wto 23:57, 12 Lip 2011 Powrót do góry

Nie wiem, czy ktoś to przeczyta, ale warto spróbować. Razz Zacząłem grać w nową wersję My Fantasy Online. Były swojego czasu 2 wersje tej gry wyróżniającej się na tle innych kompletnie powalonym poziomem trudności (a raczej tendencją do raptownych skoków, hyh). Wersja z numerkiem 3 jest barwniejsza, bardziej rozbudowana, przystępniejsza i łatwiejsza (o ile nie stałem się w ciągu paru lat znacznie lepszym graczem). :] No i w końcu nastawiona na walki drużynowe, coś jak mini rajdy. Razz

Kto nie słyszał o MFO (co jest grzechem, bo gra stara jak świat), temu parę słów wyjaśnienia:

Nie ma formalnego podziału na profesje, klasy, rasy, itd.
Gramy człowiekiem, który w zależności od stylu gry i rozwijania umiejętności może być wojownikiem, magiem lub jakąś hybrydą. Nic nie stoi na przeszkodzie, by wspierać się magią i walczyć mieczem, jak i by skupić się jedynie na leczeniu drużyny, co na początku może wydać się trudne, bo kawałek gry warto przejść solo.
Plusem wersji trzeciej jest rezygnacja z pobierania energii za eksplorację świata. Obecnie energia zużywana jest tylko w walce z potworkami (1 walka - 1 pkt.), co pozwala przyspieszyć nieco tempo. W MFO 2 nie da się ukryć w pewnym momencie gra stawała się płatna, bo na darmowej nie było sensu grać. Tutaj sens jest, aczkolwiek mikropłatności jak zwykle dają niezłego kopa, tym niemniej są alternatywą i nie zaburzają specjalnie balansu.
Walki są turowe, każda tura trwa 60s, więc nie można się zastanawiać w nieskończoność. Jest też tryb PvP i areny, ale jakoś nie widzę w tym nic pociągającego.
Nie wspominam o pierdylionie statystyk, odporności, wpływie ich, itd. Ciekawostką jest, że różnice w statystykach są odczuwalne i nie dojdzie do sytuacji jak w Impie, że skok o kilkaset punktów statystyki da tyle, co nic. Postawiono raczej na redukcję powyższych, więc liczby są dość małe.
Fajnie też rozwiązano sprawę braku balansu między czystymi magami a wojownikami. Tutaj to, czy zdecydujesz się na broń czy magię nie ma w sumie znaczenia, bo dobrze prowadzony wojownik rozłoży maga i na odwrót. Wszystko to kwestia statystyk i sprzętu, jedyna różnica na plus dla wojownika, a na minus dla maga, to fakt, że magowie wymagają więcej cierpliwości (długotrwały rozwój zaklęć).

Na koniec link: [link widoczny dla zalogowanych]

Zachęcam do przetestowania, jeśli się komuś spodoba, to zapraszam do wspólnej gry. :]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sandarous dnia Wto 23:58, 12 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin